Operativsystemstenta

Inget Heroes idag, jag är ledsen. Inget Prison Break heller, men det är inte så farligt. Kollade när nästa avsnitt av Heroes skulle sändas, om över en månad. Så jag måste vänta jättelänge.

Sen har man tenta imorgon förmiddag, i Operativsystem. 60% Linux implementeringar, 20% c och 20% generellt om operativsystem. Jag kan det inte så bra tycker jag, men jag kan inte plugga mer heller. Får se hur det går. Omtentan är efter påsk så det är inte så lång väntan. På lördag förmiddag är det dags för nästa tenta. Mer om den då. Snart är det tid att gå och lägga sig. Men jag kommer inte att somna innan 03 ändå så det är knappt lönt, vad ska man gör nu då? Se på film, spela, plugga, försöka sova eller bara sitta och titta rakt in i någon vägg. Hmm?

Nu orkar, hinner och klarar jag inte att skiva mer, skakar för mycket av nervositet.

 

Dagens Skånska ord: Planebog

Plånbok.

 

Dagens Göteborgska ord: Bamba

Skolmatsal.


Kommentarer
Postat av: Nicklas

intresant...

Postat av: Nicklas

intresant...

2007-03-14 @ 23:59:06
URL: http://www.nikket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback