Bamse

Nyss när jag satt och tittade lite på tv kom jag på en väldigt sjuk sak! Det var reklamavbrott och Fritidsresor visade sin reklam för familjeresor med bamseklubben. Nu till min fråga! Vad fan är det för jävla idiotiska föräldrar som skickar sina barn till att bli uppassade och lekta med av maskerade människor? Vem fan kom på den idén att folk ska ha en dräkt på sig? Är inte detta värsta drömjobbet för en pedofil så säg.
Jag kikade lite på Fritidsresors hemsida men hittade inget sätt att seriöst kontakta någon i deras ledning. Frågar man någon resmålschef eller dylikt på stället där de har hand om maskeradkostymerna kommer de väll bara säga att det inte är vem som helst som får sätta på sig den dräkten. Men om jag veklingen vill ?leka? med barn kan jag ju bara gå dit, slå bamse på käften, ta på mig dräkten och sedan få hålla på (!) i lugn och ro med barnen...

Så nu till alla pedofiler som läser detta, ni har just fått ett hett tips av mig, skicka gärna pengar! Samma sak gäller diverse resebolag som låter maskerade män ta hand om barnen. Men jag förstår samtidigt affärsidén bakom kostymerna, barnfamiljerna åker ju dit och betalar extra för att slippa se sina ungar i några timmar. Varför bry sig om barnen om föräldrarna inte gör det?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tjenare Micke! JAg utmanar dig på 7 sanningar om dig själv! Kolla in min sida! Ha det gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback