Total avsaknad av rubrik

Tänkte lägga upp lite inlägg här men efter att ha läst igenom dem insåg jag att de handlade till 75% om WoW så jag la ner det. Tror inte att någon är intresserad hur det går för mig i WoW, och det är allt som händer i mitt liv just nu. Så det kommer antagligen att fortsätta vara hyffsat tomt här...
På tal om Wow, nu har ju Microsoft snott det ordet och använder det till sin Vista och Office 2007 kampanj. De svinen, tycker att Blizzard borde stämma dem! Office 2007 rekomenderar jag för övrigt starkt. De har bytt layout totalt, så det är lättare att hitta nu, Vista vet jag ingenting om.
Har pratat med lite norrmän och kroater i WoW, Intressant. Min paladin är i level 34 nu. Igår var jag i Kalimdor och krigade mot lite Horde, men jag insåg att jag är fortfarande för svag, måste spela mera! Nu vet ni hur det blir om man pratar WoW, skittråkigt. Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: josse

din tillvaro verkar bara skum. går du inte i skolan? spelar du jämt? umgås du med folk av kött och blod nån gång?

Postat av: nikket

haha, du försöker verkligen låta bli att prata wow men det gick ju inte så bra...:P

2007-02-14 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback