Blizzard har förstört mitt liv

Idag har jag varit och köpt World of Warcraft, kunde inte vara utan det. Jävla cp-mög, jag tankar skiten så jag har allting på datorn, spelar utan nyckel i 10 dagar, sen för att kunna spela vidare behöver man en 26 tecken lång nyckel! Och den måste man köpa i affären tillsammans med lådor, böcker och 5 skivor för att få det som billigast, det blir mycket dyrare att köpa bara nyckeln på nätet, konstigt. Snacka om miljöförstöring.
Åkte spårvagn, trångt, skrangligt, ryckigt och skabbigt till Nordstan efter skolan och köpte skiten. Men nu ska vi inte prata mer om det, jag blir bara deprimerad. I skolan läser jag nu Operativsystem och 'Datastrukturer och algoritmer'. Förtydligat: Programmering(c) och programmering(Java) :D. I helgen har jag spelat WoW, var uppe till kl 08 typ i söndags morgon, gick upp klockan 15, åt frukost vid 20. Övrig tid WoW :P. Sen är jag helt tom i huvudet just nu (eller alltid) så jag kommer inte på mer att skriva.

Dagens citat (har hänt mig):
Var kommer du ifrån?
Hörby!
Det är där med massa mord eller?
...ja.


Dagens ordspråk:
Det finns 10 sorters människor, de som kan binära tal och de som inte kan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback