Dilemma

Just nu funderar jag på om jag ska laga mat, köpa färdigmat (jag är skithungrig), se på senaste avsnittet av Prison Break, se på senaste avsnittet av Heroes (båda serierna äger) eller spela WoW. Värsta stora dilemmat. Och ju längre jag väntar desto hungrigare blir jag ju! Tills hungern går över förståss...
World of Warcraft är för övrigt ett gasnka konstigt spel. Det är egentligen sjukt långtråkigt och allting repeteras om och om igen. Fast i nya skepnader, dvs. miljöer, fiender och uppdrag. Allting går ut på att man ska göra sin gubbe starkare så att man kan döda starkare monster! Det är allt. Men det är så sjukligt beroendeframkallande att man verkligen inte kan sluta! Precis som de flesta andra spel i den genren.
En ganska trevlig sak jag har stött på är hur trevliga och hjälpsamma alla är i spelet, totalt olikt verkligheten. Och väldigt roligt är det att chatta med varandra, det kommer upp en pratbubbla övanför ens gubbe :D. Jag kan säga att jag är kluven, WoW är väldigt långtråkigt samtidigt som det är sjukligtt roligt...
Anledningen till att jag pratar mycket om detta spelet är att det har nyligen tagit över mitt liv. Om man gör något lite mer än en hel arbetsdag om dagen så blir man störd. Så är det med allt, iallafall för mig. Man tänker på det natt och dag och letar efter pratbubblor ovanför folks huvud när de pratar (det sista var ett skämt). Nu har hungern självmant gått över och jag ska gå och laga mat tror jag, innan jag svimmar!

Kommentarer
Postat av: Nikket

Du är sjuk i huvet! :D Skratta genom hela:D

Postat av: Nikket

Du är sjuk i huvet! :D Skratta genom hela:D

2007-01-23 @ 21:18:04
URL: http://nikket.blogg.se/
Postat av: mikros

Värt att nämnas är att det verkligen inte blev som någon hade väntat sig. Det blev att jag efter detta gick och lagade mat, sedan såg jag på Prison Break, efter det Heroes. Sen slösurfade jag lite, hjälpte mamma med nåt skit och SEN WoW, tills nyss. Jag måste ha tröttnat lite på det spelet redan. Vad man väntade sig var ju WoW, sen svimma, sen WoW igen och sen gå och köpa mat. sen mer WoW... ... men icke :D

2007-01-24 @ 03:26:32
Postat av: josse

wow (i dess RÄTTA betydese), det kanske finns hopp för dej ändå. glo på PB är definitivt vettigare än att spela. och man ska hjälpa sin nästa...eller föregångare i detta fallet.

2007-01-24 @ 19:38:29
Postat av: Ronja

Prison break är klart bäst!

2007-01-29 @ 21:27:24
URL: http://vimmelkantig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback