Stank

Allting luktar just nu väldigt räligt. Min säng luktar instängt, mina byxor luktar sill, efter att jag har spillt ner dem med det :P. Köket luktar gammalt lik, fick till och med klagomål från grannen om det när jag var där. Toaletten luktar med jämna mellanrum avlopp, jag har försökt lokalisera källan flera gånger genom att täta alla avlopp och sådant, men utan resultat. Allting har ju vattenlås också, konstigt är det. Och eftersom det bara luktar ibland så kan man inte säga till om det för när någon kommer för att fixa det så kan man ge sig fan på att det inte luktar då.

Jag kan försvara mig genom att säga att jag inte har bott här på tre veckor så de flesta sakerna är antingen inte mitt fel eller så är de helt logiska. Värt att nämna är även att jag delar kök med tre andra.

En trevlig sak är att jag inte luktar, inte ens fötterna! Och en annan trevlig sak är att jag har gett igen för gammal ost och planterat en gammal rutten pumpa i komposten i köket Den rensar verkligen luftrören på en när man öppnar luckan under vasken, och eftersom det bara är jag som använder komposten så är det bara jag som tömmer den. Mohaha! Det köket brukar nämligen inte vara så fräscht när jag kommer dit, men vad kan man vänta sig av delade kök.


Kommentarer
Postat av: josse

pumpa? vad menar du?

2007-01-20 @ 16:37:37
Postat av: mikros

Halloweenpumpa! Som jag fick gratis i en affär efter halloween, ca 2dm i diameter när den var frisk, något mindre "sen".

2007-01-20 @ 18:35:36
Postat av: Nikket

DU ÄR SJUK I HUVET! Å gymt kul:D Fast ändå så genom negativ :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback