Tillbakakomst

Här sitter jag… Har tenta snart idag som jag typ inte har pluggat något alls på. Får se hur den går, har kanske tur så det bara kommer frågor som jag kan =) eller så blir det som förra gången, en massa frågor som jag inte har en suck om =(.

Kom för övrigt till Göteborg idag klockan 23 typ, 23.30 var jag hemma, på grund av att de satans spårvagnarna aldrig går när jag vill åka, de går tre minuter tidigare. Fick vänta i över en kvart! Gnäll jag vet. En snäll snubbe erbjöd sig hjälpa mig med en av de tre väskorna upp för de ca 100 trappstegen till bostadsområdet jag bor i, trevligt =). Det finns lite vettiga människor på jorden ändå. Har nu suttit och slösurfat sen hemkomsten på mitt underbara 10/10-bredband :P, finfint, alltså jag har INTE pluggat, vilket jag borde, inte så fint. Resan upp skulle bli krånglig enligt SJ på grund av storm o skit. Det skulle bytas till buss i Halmstad för att sedan bytas tillbaka till tåg i Varberg. Men lite innan bytet skall äga rum säger konduktören att banan är klar och man slipper byta. Jippi! Då kan jag plugga i lugn och ro! Så jag läser alla sammanfattningar i hela boken, enligt mig räcker dem. Lat som man är :P. Ett störande moment under hela färden är att snubben som sitter på platsen på andra sidan gången från mig sitter och lyssnar på sin telefons ringsignaler under en lång tid, han går igenom allihop ett par gånger om, gör han detta bara för att jävlas eller? jag sitter ju och läser och han sitter och spelar skitlåtar på sin mobil högt och tydligt, hata honom! Menmen, sånt är livet.

Och blyg som man är vågar man inte säga till honom att sluta upp med skiten han håller på med. En annan intressant grej som hände på tåget var att en annan snubbe, som satt på exat samma plats som den andra fast innan, börjar med sin jävla mobiltelefon (mobiler borde fan förbjudas på tåg) att spela en sjukt värdelös låt, högt och otydligt, högtalaren på telefonen är ju inte så bra! Idiot!

Nu ska jag snart sova, det behövs. Om jag vågar… när jag vaknar är det ju tenta. Shit! Sov förståss lite på tåget så jag har det tillgodo. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback