wow

Det kommer nog att vara väldigt tomt här under den här veckan. Jag har nämligen installerat World of Warcraft. Jag är dvärgkrigare :P. Jag föll för grupptrycket till sist, efter ett par år och ca 8 miljoner spelare. Jag har alltså inte betalt för det, än, det är bara en tiodagars testversion jag spelar, kan hämtas och registreras här (en liten fil som sedan hämtar den över 3GB stora filen) för de som är sugna ;). Sen kostar det 179 kr att köpa spelet vilket ger en månads speltid och efter det kostar det €11-13 per månad att spela beroende på hur länge man binder sig. Det blir en del :P.

Hörde föresten ett ganska fult, men självklart uttryck idag, ”Röka upp”, som att ”äta upp” eller att ”dricka upp”, antagligen att vänta tills cigaretten är borta, ”upprökt”. Jag är säkert väldigt sen med det men jag hade aldrig hört det förut. Skitfult är det, men men. Rökare är ett släkte för sig enligt mig, luktar ju pest och pina, ungefär som vissa bilar även gör.

Nu ska jag tillbaka till Azeroth :D.


Kommentarer
Postat av: josse

Ja, du är riktigt sen. Varför kommenterar du inte min blogg. Jag skriver ju tramsigare och tramsigare.

2007-01-22 @ 23:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback