Handla mat

Jag har ett konstigt problem. När jag tänker att jag ska handla mat så kommer jag på en massa saker att handla men sen när jag är i affären så kommer jag inte på ett skit! Idag såg jag mig själv med en kundkorg full med saker. Men när jag kommer in i affären kommer jag inte på nånting jag behöver, så det slutar med att jag köper tre bananer och ett paket juice. Helt konstigt. Och detta är lite pinsamt faktiskt för alla andra springer runt i affären med överfulla korgar.
Jag har helt enkelt den sämsta fantasi som finns när det gäller mat. Men så kan man ju tänka på hur varierad kost alla andra djur förutom människor har förståss. Hundar och katter enbart torrfoder, kor, får och hästar enbart gräs osv. Verkar som ett mycket trevligt liv tycker jag, att slippa tänka på mat.

Dagens citat: Kommunala dagis, en sossekärring på 40 ungar.

Kommentarer
Postat av: josefine

Jag är besviken! Hörde eller läste nånstans för ett tag sen att man bara skulle göra två säsonger av PB, sen var det slut. Men läste i Aftonbladet häromdan att man skulle göra en tredje! Vad fan ska den handla om, de har ju rymt för bövelen, de kan ju inte gömma sig och jaga runt i all evighet!!??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback